LeifheitLeifheit

Zaměstnání

Customer Service pro polské zákazníky

Obchodní společnost LEIFHEIT CZ a.s. (pobočka německé mateřské společnosti), která působí na českém a slovenském trhu jako významný prodejce potřeb pro domácnost a úklidového náčiní, hledá uchazeče na pozici Zákaznický servis / Customer Service. Úspěšný zájemce o tuto pozici bude mít na starosti komunikaci s polskými odběrateli. Pracovní poměr bude zahájen školením v Německu (Nassau) po dobu nezbytnou k zaškolení (předpoklad je šest měsíců). Následně bude místem výkonu práce Hostivice u Prahy (okres Praha-západ). Nástup možný ihned.

Náplň práce

  • zadávání a editace objednávek od zákazníků v Polsku do systému SAP
  • denní telefonická a emailová komunikace se zákazníky a odběrateli v polském jazyce
  • vyřizování veškerých požadavků a reklamací ze strany zákazníků a odběratelů, zodpovídání jejich dotazů
  • podpora účetnímu oddělení ve vztahu k polským odběratelům

Požadované znalosti

  • středoškolské, či vysokoškolské vzdělání
  • znalost českého a polského jazyka (plynulá komunikace s odběrateli)
  • znalost anglického nebo německého jazyka (komunikace s mateřskou společností)
  • znalost systému SAP výhodou
  • předchozí zkušenost s prací v obchodní společnosti výhodou
  • komunikativnost
  • silná, avšak přátelská osobnost
  • ochota absolvovat školení v Německu (Nassau) po dobu nezbytně nutnou k zaškolení (předpoklad je šest měsíců)

Nabízíme

  • zaměstnanecký poměr na plný úvazek na dobu neurčitou, práce 40 hodin týdně
  • motivační systém odměňování, bonus závislý na obchodních výsledcích společnosti
  • prostředí silné mezinárodní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, školení)

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém nebo německém jazyce na e-mail mandik@leifheit.cz.